Kurier Pocztex, z możliwością wybrania Odbioru w PUNKCIE
- wysyłkę realizujemy w ciągu 24 godzin, w dni robocze, od momentu zaksięgowania płatności
- czas dostawy może trwać do 3 dni roboczych
- opcja dostawy nie dotyczy zestawów akwariowych, szafek i akwariów
- zamówienie przekraczające dopuszczalną wagę przesyłki realizowane jest jako kilka przesyłek w zależności od wagi
- opcja dostawy obejmuje wysyłkę roślin i zwierząt
- zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera w celu wykluczenia ewentualnych uszkodzeń
- w przypadku wystąpienia uszkodzeń paczki lub jej zawartości należy z kurierem sporządzić protokół szkody, będący podstawą do reklamacji
- nie realizujemy wysyłek zagranicznych
Jak wybrać Odbiór w PUNKCIE, jako formę dostawy?
Jeśli chcesz odebrać paczkę w punkcie Żabka, Orlen, Ruch, Freshmarket, Poczta, Automaty paczkowe, wystarczy wykonać kilka prostych kroków.
- wejdź na stronę odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl i kliknij w zakładkę "ZNAJDŹ PUNKT" (nr 1 zaznaczony na żółto na poniższym zdjęciu)
- pojawi się mapa z wyszukiwarką, w której należy wyszukać Punkt Odbioru, w którym chcesz odebrać swoją paczkę
- na wyszukany na mapie Punkt Odbioru należy kliknąć i skopiować jego nazwę i adres (nr 2 zaznaczony na żółto na poniższym zdjęciu)
- dla przykładu wybraliśmy placówkę pocztową znajdującą się najbliżej naszego sklepu
- podczas finalizacji zamówienia należy wybrać opcję dostawy Pocztex, a w komentarzu do zamówienia wkleić wcześniej skopiowaną nazwę i adres Punktu Odbioru
Kurier Pocztex za pobraniem
- wysyłkę realizujemy w ciągu 24 godzin, w dni robocze, od momentu złożenia zamówienia
- czas dostawy może trwać do 3 dni roboczych
- opcja dostawy nie dotyczy zestawów akwariowych, szafek i akwariów oraz roślin i zwierząt
- zamówienie przekraczające dopuszczalną wagę przesyłki realizowane jest jako kilka przesyłek w zależności od wagi
- zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera w celu wykluczenia ewentualnych uszkodzeń
- w przypadku wystąpienia uszkodzeń paczki lub jej zawartości należy z kurierem sporządzić protokół szkody, będący podstawą do reklamacji
- nie realizujemy wysyłek zagranicznych
Przesyłka paletowa
- wysyłkę realizujemy w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty
- opcja dostawy dotyczy zestawów akwariowych, szafek i akwariów oraz dużych zamówień
- zamówienie przekraczające dopuszczalną wagę przesyłki realizowane jest jako kilka przesyłek w zależności od wagi
- zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera w celu wykluczenia ewentualnych uszkodzeń
- w przypadku wystąpienia uszkodzeń paczki lub jej zawartości należy z kurierem sporządzić protokół szkody, będący podstawą do reklamacji
- nie realizujemy wysyłek zagranicznych
Odbiór osobisty w sklepie ŁOSOŚ
O możliwości odbioru poinformujemy mailowo, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru.
Sklep ŁOSOŚ
ul. Małopolska 2
60-611 Poznań
Godziny otwarcia:
od poniedziałku do piątku: 9:00 - 18:00
w sobotę: 10:00 - 13:00
w niedzielę nieczynne